ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Scania

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nowy Silnik (480 KM - Euro 4) - Informacje Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Wto 13:18, 21 Lis 2006    Temat postu:

Witam wszystkich po dlugiej przerwie ...Smile Wybaczcie ze tak dlugo mnie nie bylo ale sami rozumiecie bez przerwy trzeba pracowac ... Laughing Hmm ... Rolling Eyes Co tu jeszcze dodac, no coz Scania idzie w przod, ten silnik mi sie podoba przydal by mi sie taki ... Zycze dalszych sukcesów ... To bedzie na tyle ode mnie ... Odezwe sie niebawem. Czekam na wasze odpowiedzi Panowie. Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Wto 17:51, 21 Lis 2006    Temat postu:

Witam Exclamation Musze przyznac ze zeczywiscie długo tutaj nie zagladałes ale doskonale to rozumiem sam mam mase nauki w szkole. Prawde mwóaic myslalem ze o nas zapomniales a tu wchodze dzisiaj na forum i taka miła niespodzianka ... Ile ty tu nie zagladałeś. Chyba ze dwa miesiace. Ale dobrze ze znowu jestes z nami. Odnosnie tych Silników to nie tylko Scani idzie na przód. Nie zapominajmy takze o Volvo czy Daf - ie ... To bedzie na tyle. Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Wto 18:33, 21 Lis 2006    Temat postu:

No Witam ... Exclamation Jakbym mogl zapomniec o was ... Hehe ... Laughing Najpierw mialem trudnosci z odnalezieniem tego forum ale znalazlem je w koncu ...Smile To bedzie na tyle odemnie, narazie nie mam czasu sie rozpisywac, ale w najblizszych dniach wpadne tu na dluzej ... Laughing Czekam na wasze odpowiedzi Panowie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Wto 21:32, 21 Lis 2006    Temat postu:

A no było z tym troszke kłopotu staram sie rozwiazac wszystko mozliwie jak najsyciej ale sam rozumiesz nie zrobi sie wszystkiego od razu. Narazie jakos to jest ale musze powiedziec ze wystawili mnie ci z tych domen. Mysle ze w maire upływu czasu jakos uporam sie z tym wszystkim. To i tak dobrze ze udało ci sie trafic na to forum. Mam nadzieje ze teraz bedzie juz tylko lepiej ... Laughing To bedzie na tyle ... Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Sob 13:15, 25 Lis 2006    Temat postu:

No witam ponownie... Exclamation Hehe tak szczeze to juz nie wiem co mam pisac na temat Scani bo tak z grubsza wszystko tutaj jest no moze nie wszystko ale te najwazniejsze zeczy sa wypisane ... Ja nawet nie mam sil na wszystko bo jestem chory i nie wiem kiedy wruce do zdrowia ... Ostatnio mam wysoka goraczke a musze jak najszybciej powrucic do zdrowia bo nie dlugo czeka namnie robota ale coz jakos dam rade ... A natemat Scani R480 tyle co wyczytalem w gazetach to jest ona nawet fajna ... Laughing Podoba mi sie i jest bardzo interesujaca ... Wolalbym jezdzic taka 480 niz taka na przykład 620 te 480 KM to i tak duzo w zupelnosci wystrcza do pokonywania Europejskich drog czy autostrad ... Laughing No ale na przykład do przewozu materialow sypkich (w wywrotkach) to by sie przydalo te 620 KM sam bym chcial miec taka tez nie jest zla ale troche spalanie paliwa nie pokoi ale teraz to od 500 KM te jednostki i tak duzo spalaja no ale mieszcza sie w Euro 4 czy 5, Volvo tak samo te 660 KM to tez malo paliwa nie spala ... Laughing Przy takiej ilosci koni to normalne ... Laughing To tyle ode mnie ... Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 13:29, 25 Lis 2006    Temat postu:

No cóz w taki razie szybko wracaj do zdrowia. Jesli chodzi o te ciezarówki Scani to chciałbym posmigac sobie R620 ale jak sam dobrze napisąłes 480 KM takze w zupełnosci starcza a jakby nie było znacznie mniej kosztuje. Rozmawiałem kiedys z kierowca i powiedzial mi ze tak jak na Europejskie warunki to powinno starczyc okolo 450 KM. Współczesna technika tak posunęła sie do przodu i te nowoczesne silniki sa tak robione ze czesto wydaje sie jakby miały wiecej koni niz podaje to producent. A powiedz mi jeszcze tylko naprawiłes juz to co miałes naprawic w swojej Scani ... Question Odpisz szybko. Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Bornego Sulinowa

PostWysłany: Sob 21:23, 25 Lis 2006    Temat postu:

Jak ja tutaj dawno niebyłem mam nadzieje ze o mnie nie zapomnieliscie. Mam te same problemy co wy bark czasu. Teraz to nawet żadziej sie widuje z rodzina bo wyjezdzam na coraz duzsze trasy teraz nie było mnie w domu jakies trzy może cztery tygodnie. A tego posta to mapisał mój syn. To sami widzicie ile mam czasu na forum i na rodzine. Ale wracajac do Scani to tak jak wojtek35 niewiem zabardzo co mam pisac o scani jest to poprostu dobry i oszczedny wóz. Jak interesuje was moja opinia o Daf - ie XF 105 to mozecie to przeczytac.
Zaczynamy od kabiny. Juz znam praktycznie te autko na wylot jest bardzo wygone komfortowe i ma naprawde wielka bude. Jak byłem w trasie ok czterech tygodni to schowki pomiesciły mi prawie tyle ciuchów na trase ile trzebabyło troche jednak zabrakło ale w wykozystania była jeszcze górna lezanka a wiadomo cos do jedzenia tez trzeba zabrac. Schowki były wypełnione po brzegi i lodówka z jedzeniem tez i zapasy napoi tez zabrałem. Byłem szczesliwy ze to był Daf bo na przykład w Scani bym sie nie pomiescił albo Magnum.
Jesli chodzi o ten motor 460 koni. To jest rewelacyjny i bardzo ekonomiczny. Silniki jest zwawy i dobrze sie zbiera juz od niskich obrotów. W dość górzystym terenie na 100 km auto spaliło mi ok 32-33 l/100 z ładónkiem 25 650kg. To był jeden z moich najdłuzszych kursów ale jednak nie najdłuższy. Moim najdłuzszym kursem bylo kólko Polska - Kazchsatan - Rumunia - Czechy - Polska. Kurs trwach dwa i pół miesiaca. I to w 4 auta. Ale to było około 10 lat temu. Kurs Scanią 3 420 V8. Az dotej pory mi sie serce kroi jak to wspominam. A teraz było kółko.Holandia - Polska (Suwałki) - I - F - Holandia. Wiec jednak zawód kierowcy przyniosi po pewnym czasie jakies pozytki i wiele wspomnień które można poopowiadac znajomym a oni to z ciekawoscia słuchaja. Przepraszam ze troche odeszłem od tematu. Pozdrawiam ... Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 14:51, 26 Lis 2006    Temat postu:

No w Magnum napewno bys sie ze wszystkim nie pomiescił gdyz schowiki w tym aucie nie naleza do jego mocnych stron. Ciesze sie ze tak zachwalasz swoja cięzarówke. Motor rzeczywiscie jest bardzo ekonomiczny ale jakby nie było w koncy PACCAR to dobra firma i omoznaby sie było po niej tego spodziewac. Zauwazyłem ze ostatnimi czasy Daf odnosi duze sukcesy, napoczatku myslalem ze jest on moze nieco przeraklamowny ale skoro ty go chwali to zaczynam wierzyc w to wszystko. Jesli chodzi natomiast o te coraz dłuzsze tasy to moge Ci jedynie powiedziec ze jest to spowodowane coraz to wieksza iloscia ładunków. Tak bedzie prawdopodbnie jeszcze przez jakis czas. Tak wynika przynajmnej z tego co nie dawno przeczytałem ... Ale to chyba lepiej ze roboty jest za duzo niz miałboy jej nie byc w ogóle ... Question Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Bornego Sulinowa

PostWysłany: Pią 19:06, 08 Gru 2006    Temat postu:

Tak nalezy cieszyć sie z kazdej nabytej roboty że wogóle jest. Ale mnie juz to powoli zaczyna meczyc te długie trasy ja juz swoje wyjezdziłem długie kółka sa dobre dla młodych kierowców spradnionych jazdy. A co do tego że Daf to dobra marka to ja to powtarzam sporo czasu i wychodzi na moje mozna uznać że to właśnie Scania to jest marka przereklamowana. A ja wcale nie jestem z tego szcześliwy że wyjezdzam w coraz dłuzsze kursy ponieważ juz pomału odczuwam problemy z kręgosłupem. Ale to normalne w tym zawodzie. A właśnie o tym że Daf otrzymuje teraz same nagrody to wiem bo szef jest teraz dumny z tej bo otzrzymało tytuł cieżarówki roku i jaka nagrode ISU czy cos tam takiego. To na tyle ode mnie piszcie dalej o Scani bo to dobry wózek. Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Pią 21:48, 08 Gru 2006    Temat postu:

Tak to dobry wózek, ale jak sam napisałes nieco przereklamowany. Z tego co wiem daje sie to odczuc głównie w niezawodnosci pojazdu. Z pewnoscia pamietasz jak pisałem o dziurze w bloku silnika która była usterka fabryczna a po całym zajsciu silnik został wymieniony na gwarancji i oczywiscie za darmo. Przez takie własnie sytuacje koncern traci sporo pieniedzy i jakby nie było reputacji. Oczywiscie sa ciezarówki Scani które sa niezawodne i nie mozna im nic zarzucic ale trafiaja sie egzemplarze siła rzeczy mniej udane. Szkoda, bo według mnie w przypadku Scani która jest z pewnoscia czołowym producentem ciezarówek takie sytuacje nie powinny sie zdarzac ... Sad Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Bornego Sulinowa

PostWysłany: Pią 19:48, 02 Lut 2007    Temat postu:

Witam wszystkich ponownie. Dotarłem już w końcu do domu. Nieciekawie sie prezentuje to że wyjezdzam teraz na bardzo długie kursy. Szef mi powiedzioał ze bedzie mnie puszczał w trasy bo powiedział ze jestem jego z czołowych kierowców firmie i ceni sobie polskich kierwców. Bo wykonują dobrze swoja robote maja troche najechane więc niegubia sie na drogach Europy.Tylko że mnie troche to przeraża teraz wrociłem z dość trudnej trasy w Holandi ostatnio bardzo mocno wiało a kiałem kurs. NL-D-DK-S-FIN- i powrot ale nie przez Polske z czego sie nie ciesze. Opowiem wam raport z trasy.

Daf jako auto z poza skandynawskiej czołówki spisał sie rewelacyjnie. Auto niemiało problemów odpaleniem po pauzie dobrze trzyma sie drogi na dość ślizgiej nawiezchni silnik w górach jest żwawy i niebrakuje mu mocy i momentu obrotowego silnika. Ogrzewanie sprawdza sie lepiej niz w Scaniach i Volvach ponieważ te auta (chyba Volvo tez) ma tylko nawiewy we prawej strony a w Daf - ie jest po dwoch stronach. Wygodne lezanki. Stolik na kokpicie czego nie ma w żadnym innym aucie i jest bardzo przydatny i to jest wielki plus. Dalej schowki sa jeszcze pojemniejsze niz w wersji XF95 a tam były ogromne. I bardzo ważna sprawa to wielka lodówka pod leżanka niezwylke wysoka mozna w niej postawic buleki z piciem.Cgyba najwieksza w wszystkich aut. Zawieszenie też bajeczne choć tego w Szwedzkich i innych krajach nie dało sie sprawdzić bo mą drogi równe jak stół. Narazie nie mam sie do czego przczepic do skrzni biegów też reaguje szybko. Spalanie jest(zależy od warunków i tez od nogi kierowcy i nachylenia powieżchni) mi wyszło średnio ok 32.5-33L/100km w górach i po innych drogach taki cykl mieszany na płaskim teranie można nawet zejść ponizej 29L z 25 tonami. Narazie jest niezawodne i raczej tak pozostanie.Wiadomo w końcu coś sie w nim popsuje nie ma na to siły to jest normalna kolej żeczy. Ale jak sie bedzie jeżdziło na zalecene serwisy przez producenta auto bedzie mało awaryjne. Nie wiem co mam wam jeszcze napisać. Oświetlenie w kabinie jest dobre ma sporo lampek. Jest jedna żecz która mi sie niepodobała w tym aucie to nocne oświetlenie w podsufitce takie jakby podchodzący pod czerwień ale niedokońca ale zmieniłem obudowy świteł na kolor niebieski i teraz jest elegancko. I zrobiłem do tego auta jeszcze półke przed siedzeniem pasażera na kokpicie.Z dokupionych żeczy trzeba jeszcze zaliczyć specjalnie wymieżony dywanik na tunel silnika po stronie pasażera czarny dywanik z logo Daf - a welurowy, a postronie kierowcy dywanik gumowy.CB - Radio jest umieszczone w dolnej kieszeni DIN a grószka od radia na samej krawedzi tam gdzie powiniem być adapter na telefon komurkowy ale go zdiołem. Teraz wiecie tak mniejwięcej jak w środku wyglada moje auto.Pozdrowionka. Trzymajcie sie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 9:36, 03 Lut 2007    Temat postu:

No, no widzie ze bardzo zachwalasz sobie swojego Daf - a. Bardzo mnie to cieszy. Jak jestes pewnie ciekawy prace nad modelem twojego zestawu cały czas powoli poruszaja sie do przodu. Ciągnik jest juz prawie skonczowny musze jedynie dopiescic niewielkie szczególy. Mam do ciebie jedno pytanko zwiazane z naczepa za która bede sie teraz zabierał. Czt ten napisł firmy jest podobnie jak na ciagniku na takim niebieskim tle czy jest on po prostu niebieski na białym tle naczepy Question Odpisz jaknajszybciej bo nie wiem jak zrobic napis na tej naczepce. Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Scania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin