ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Renault

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Renault Magnum DXi 13 - Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jageer
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Dobczyc

PostWysłany: Pon 19:13, 08 Maj 2006    Temat postu: Renault Magnum DXi 13 - Informacje

RENAULT MAGNUM DXI 13 - INFORMACJE

No i doczekałem sie ... Very Happy Koncern Renault wypuscił nowy model słwanego juz Renault Magnum, czyli Magnum Dxi 13 wersja 460 i 500 koni dostosowana do warunków Euro 4 i 5 SCR ... Very Happy Zegary i kierownica jak w Renault Premium ... Laughing . No i piękne wyposażenie i dosc wysoka ergonomia w wersji Privilege i Excelent ... Very Happy Pięknie, oby tak dalej Panowie ... Laughing To tyle ode mnie ... Czekam na wasze opinie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 9:16, 21 Maj 2006    Temat postu:

No to musze powiedziec ze Nowe Renault Magnum zapowiada sie naprawde bardzo ciekawie ... Udoskonalenie jednostki napędowej i wyposazenia pojazdu z pewnoscia wpłynie korzystnie dla nabywców tego pojazdu ... Zobaczymy tylko jak bedzie sprawowac sie ten pojazd na Polskich warunkach czy bedzie bezawaryjny ekonomiczny i tym podobne .... Laughing Narazie zapowiada sie naprawde ciekawie ... Laughing To na tyle ode mnie ... Odezwe sie niebawem ... Laughing Czekam na wasze opinie Panowie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Nie 19:09, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nowe Renault rzeczywiscie zapowada sie całkiem ciekawie, jednak zobaczymy jak sie bedzie sprzedawac ... Napewno duzym plusem jest to ze dodano wiele udogodnien w wyzej wymienionych wersjach tego modelu jednak pewnie przełozy sie to na cene tego pojazdu co pewnie nie spodoba sie włascicielom mniejszych firm transportowych ... Laughing Jesli chodzi o jednostki napędowe to powiem tak ... Juz od dłuzszego czasu Renault nie mza zbyt mocnych silników w ostatnim czasie to sie porawiło, ale i tak to nie to na co czekałem ... 500 Km to z pewnoscia duza jak na Polskie warunki i nie tylko jednak pewnie Renault Magnum nie znajdze poeodzenia w firmach któe bede zajmowac sie transportem ponadgabarytowym ... Laughing To tyle ode mnie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 19:17, 21 Maj 2006    Temat postu:

No to sie troszke rozpisałes Rocky ... To dobrze ... Ja odnosze bardzo podobne wrazenie jak ty odnosnie tych silników ... Nowe Renaul napewno bedzie drozsze od swojego poprzednika ze względu na silnik i wiele udogodnien jakie wprowadzili konstruktorzy w tym modelu ... Laughing Jednak moim zdaniem jego produkcja bedzie opłacalna i przyniesie duze zyski czego najlepszym przykładem jest to ze bardzo duzo Magnumek niemal kazdej generacji jeździ po naszych Polskich drogach ... Laughing To tyle ode mnie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jageer
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Dobczyc

PostWysłany: Czw 19:12, 25 Maj 2006    Temat postu:

Rocky zauważ że do ponadgabarytów jest Sisu E - Tech 440. Magnum to pojazd flagowy i to 460 koni i 500 jest wystarczające ... Very Happy Jego zastosowanie to transport dalekobieżny ... Exclamation A nie ciąganie wywrotek po placach budów co często widuje i tym podobne ... Exclamation A do ponadgabarytów to mysle ze sie nadaje. Tam nie liczy sie moc tylko przełożenia mostów i tym podobne no i oczywiscie porzadny moment obrotowy ... Laughing To bedzie na tyle ode mnie ... Laughing Czekam na odpowiedz ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 18:54, 28 Maj 2006    Temat postu:

Wiesz, moze i masz troche racji z tym wszystkim, ale nie zapomnij ze Renault nie ma znowu jakis powalajacych momentów obrotowych ... Jeszcze do nie dawna powiedzialbym ze sa one małe w porównaniu do innych modeli ciezarówek takich jak na przykład Volvo czy Scania ale jak sam dobrze powiedziałes to jest ciezaróka która jest przystosowana do tras dalekobieznych ... Laughing Nie bede sie z toba dalej z pierał bo oczywiscie masz racje ... Laughing To bedzie na tyle ode mnie ... Laughing Czekam na twoja odpowiedz ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jageer
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Dobczyc

PostWysłany: Pon 9:52, 29 Maj 2006    Temat postu:

Wiesz ... Very Happy Nie można też porównać V8 620 KM Scani gdzie jest 16 litrów i 3000 Nm a Renault Magnum R6 13 litrów ... Very Happy Inne ciezarówki na podobnych silnikach mają podobne momenty obrotowe. Wystarczy porównać klase 12 i 13 litrów ... Laughing Ale jest chyba 2400 Nm jeśli dobrze pamiętam i przy "Optidriver" dostaje sie dodatkowe 200 Nm na ostatnim biegu ... Very Happy Renaulty ogólnie są fajne, a Renault Magnum dobrze ciągnie pod góre ... Laughing To bedzie na tyle ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 15:35, 01 Cze 2006    Temat postu:

Mysle ze masz troche racji ... Ale jakby nie było Volvo tez wkłada do swoich ciezarówek silniki R6 i wyciaga z nich az 660 KM przy momencie obrotwym dochodzącym do 3100 Nm to jeszcze lepsze siogi niz przy widlastym silniku Scani R ... Laughing Dlatego tez usprawiedliwienie ze nie mozna porównywac silników widlastych do rzędówek jeszt chyba zbedne ... Nie wiem nie chce sie tu wypowiadac bo moze chodzi ci o pojemnosc tych silników któa rzeczywiscie dosc znacznie sie rózni ... Laughing Moze dopisz cos jeszcze to wtedy bedziemy rozmawiac ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Renault Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin