ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Man

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Nowy Man TG - A - Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 8:42, 01 Paź 2005    Temat postu: Nowy Man TG - A - Informacje

NOWY MAN TG - A - INFORMACJE

Wraz z wdrożeniem przyszłościowej technologii, firma MAN rozwinęła nową generację ciężkich pojazdów, które pod każdym względem oferują użytkownikowi więcej, niż dotychczas produkowane. Dla kierowcy i jego pomocnika generacja ta wniosła więcej ergonomii, komfortu i bezpieczeństwa, natomiast dla przedsiębiorstw przewozowych oznacza wyższą efektywność pracy oraz ekonomiczność w realizacji zadań. Wszyscy natomiast odniosą korzyści dzięki obniżeniu poziomu uciążliwości pojazdów nowej generacji dla środowiska. Zapoznajcie się z jedynym w swoim rodzaju, perfekcyjnym pojazdem wyruszającym na europejskie drogi.

PO PROSTU JEDNORAZOWO.

Program TG-A obejmuje pięć fascynujących kabin kierowcy, dobieranych do dowolnego zakresu użytkowania pojazdu. Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby zapewnić jak najlepsze warunki pracy kierowcy i jego pomocnikowi. Najlepszą z nich jest kabina z wysokim dachem, model XXL, będąca największą kabiną montowaną w Europie na pojazdach ciężarowych. Stanowi ona spełnienie snów o przestrzeni w kabinie pojazdu przeznaczonego do ruchu dalekobieżnego i odpowiada rygorystycznym wymogom w zakresie komfortu jazdy. Równie komfortową szerokość kabiny (2.440 mm) posiada kabina modelu XL. Zapewnia ona uzyskanie niedużej wysokości całkowitej pojazdu. Jak na swoją wielkość jest stosunkowo lekka. Szczególnie nadaje się dla pojazdów wykorzystywanych w ruchu dalekobieżnym i prowadzonych jedynie przez jednego kierowcę. Serię kabin o szerokości 2.240 mm otwiera kabina LX z wysokim dachem, która stanowi syntezę komfortu i funkcjonalności, staje się nowym standardem w ruchu dalekobieżnym. Kabiny model L opracowane zostały z myślą o zastosowaniu ich w pojazdach używanych w tzw. lekkim transporcie dalekobieżnym (transport drzewa i materiałów budowlanych, naczepy-chłodnie, naczepy-cysterny i naczepy-silosy).

PRZY PROWADZENIU POJAZDU NIC NIE ODWRACA UWAGI.

Wspaniale prezentuje się kabina kierowcy opracowana z myślą o kierowcy. Wyposażona została w odpowiednio ułożone, nie utrudniające widoczności wskaźniki oraz logicznie rozmieszczone i łatwo dostępne elementy obsługowe. Przekładnia zmiany biegów, hamulec ręczny oraz pedały, ustawione zostały w niej w idealnym położeniu. Na życzenie klienta, kierownica może być wyposażona w poduszkę powietrzną. Przy pomocy przycisku nożnego, można płynnie zmieniać wysokość oraz kąt jej pochylenia. Najwyższy poziom pod względem ergonomii reprezentują fotele, bez względu na to czy zdecydujecie się na seryjną wersję Komfort, ekskluzywną Luksus, czy też warianty foteli Nonplusultra z elektryczną regulacją ustawienia. Wszystkie modele foteli amortyzowanych pneumatycznie, dysponują wielofunkcyjnym oparciem ze zintegrowanymi podgłówkami oraz systemem trójpunktowych pasów bezpieczeństwa (w przypadku wyposażenia kierownicy w poduszkę powietrzną, system pasów posiada samonapinacze). Uderzenia przenoszone na konstrukcję podwozia są prawie nie odczuwalne dla kierowcy i jego pomocnika, ponieważ zapewnia to nowego typu, pneumatyczne łożyskowanie kabiny kierowcy, ze sprężynami o ekstremalnie dużym ugięciu, które należy do standardowego wyposażenia.

SIŁA CZYSTEJ KRWI.

Ten kto przekręci kluczyk stacyjki, uruchamia siłę drzemiącą w silniku. Niezależne rozwijanie mocy już w dolnym zakresie liczby obrotów, wysoki moment obrotowy w szerokim paśmie liczby obrotów silnika oraz elastyczność i cicha praca silnika, stanowią charakterystyczne cechy wspaniałych silników wysokoprężnych produkowanych przez firmę MAN. Do dyspozycji jest pięć silników 6-cylindrowych, spełniających wymogi norm Euro 3. Silniki te posiadają następującą moc: 228 kW (310 KM), 265 kW (360 KM), 301 kW (410 KM), 338 kW (460 KM) oraz 375 kW (510 KM, jego średnie zużycie paliwa w tereni płaskim wynosi: 31,3 l/100 km, a w górach: 48,2 l/100 km ). Są to silniki z zewnętrzną recyrkulacją spalin, pozwalającą na redukcję tlenu w zasysanym powietrzu, przez co w znacznym stopniu zmniejsza się zawartość substancji szkodliwych w spalinach. W silnikach, które wykonane zostały w technice 4-zaworowej, uzyskiwane są wyśmienite wartości zużycia paliwa oraz składu spalin. Silniki o mocy od 228 kW (310 KM) do 338 kW (460 KM) mogą być dostarczane w wersji spełniającej wymogi Euro 2. Wszystkie silniki produkowane przez firmę MAN są seryjnie wyposażane w hamulec silnikowy, w skrócie EVB. Hamulec silnikowy daje dużą siłę hamowania, odciąża hamulec zasadniczy oraz redukuje stopień zużycia okładzin/wkładek hamulcowych.

Troszke zdjęć ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Nie 18:24, 02 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 12:42, 01 Paź 2005    Temat postu:

Kiedyś ten Man mi się podobał, a teraz już mi się za bardzo nie podoba, ma jakies takie dziwne kształty i prymitywne wnętrze ... Laughing Słyszałm ze jest wprost naszpikowany masa elekrtoniki któa bardzo, bardzo czesto lubi sie psuc ... Tak wiec nie wiem czy to jest udane auco tego kocnernu ... Laughing Dobrze chociarz że ma dość mocne silniki ... Laughing To bedzie na tyle ode mnie ... Laughing Czekam na wasze odpowiedzi ... Odezwe ie niebawem ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 12:46, 01 Paź 2005    Temat postu:

A ja powiem tak, mi ten Man na początku sie nie podobał, kiedy zaczęli go produkować byłem do niego bardzo negatywnie nastawiony, ale w miarę upływu czasu coraz bardziej mi sie podobał, spostrzegłem że ma wiele innowacyjnych rozwiązań i tym podobne ... Cool Jeśli chodzi natomiast o wygląd zewnętrzny to nie jest zły, ale wnętrze jest według mnie bardzo prymitywnie zaprojektowane ... Sad To bedzie wszystko ... Laughing Odezwe sie niebawem ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Śro 18:06, 28 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Sob 18:43, 08 Paź 2005    Temat postu:

Eeeee, Panowie czepiacie sie szczegółów, według mnie to naprawde dobra ciężarówka, jej wyglad zewnętrzny jest całkiem niezły, ale wnętrze faktycznie fatalne. Tylko, ze we wnętrzu nie liczy sie to czy jest ładne czy brzydkie tylko czy jest funkcjonalne i ergonomiczne, a w tej ciezarówce jest takie wnętrze ... Laughing Laughing Oczywiscie kazdt ma swój gust i to własnie jego kwestia dlatego mysle ze nie warto rozmawiac o wygladzie ciezarówki ... Laughing Odezwe sie wkrótce ... Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 9:18, 09 Paź 2005    Temat postu:

W sumie to masz całkowitą racje, z tym ze wnętrze cieżarówki musi byc funkcjonalne i ergonomiczne, ale mysle, że jesli ktos chce kupic naprzykład nową cięzarówke to tez patrzy na jej wygląd zewnętrzny i wewnętrzny tylko nie bierze tego tak bardzo pod uwage ... Laughing Laughing Bardziej wtedy licza sie osiagi dane pojazdu orac co chyba najwazniejsz w Polsce jego cena ... Czym tańszy tym oczywisicie lepszy ... Laughing Dlatego na przykład Daf ma w polsce tak duzy popyt ... Laughing To bedzie na tyle ode mnie ... Laughing Odezwe sie niebawem ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Śro 12:19, 19 Lip 2006    Temat postu:

Na Daf - a jest duzy popyt bo Polacy sa bardzo oszczedni nie patrza na to co kupuja ... Poprostu tansze lepsze i biora lecz to nie prawda prawda ...Very HappyVery Happy Bo puzniej beda zalowac swojego wyboru a czemu Scanie lub Volvo sa takie drogie bo maja to cos w sobie dlatego ludzie ktorzy kupili Scanie lub Volvo nie zaluja wyboru ... Poprostu Polacy sa oszczedni i banalnie glupi ... Bo nie licza sie z tym co robia dla mnie to jest smieszne a Daf moim zdaniem to nie sa wcale takie super fajne ciezarowki ... Sa wadliwe jak i Many a takich samochodow nie lubie ... Takie jest moje osobiste zdanie. A jezeli ktos lubi Daf - y tak jak i Man - y lub te dziwne Renault oraaz Iveco to juz jego sprawa ... Kazdy ma tam swoje zamilowanie do jakiejsc ciezarowki ... Duzo osob patrzy na wyglad zewnetrzny jak i wewnetrzny dla mnie sie liczy to co jest pod maska. Silnik jak i jego moc ... Tak wiec moje najlepsze opinie kieruje do Scani jak i do Volvo ... Po prostu sa niezawodne i nadaja sie na rozne tereny jak i klimaty ... Scania i Volvo sa oceniane za najlepsze ciezarowki w Europie jak i w Azji ... Bo firmy w Azji nie maja az takich technologi w ciezarowkach jak te Europejskie ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Śro 16:53, 19 Lip 2006    Temat postu:

I tu sie z Toba nie zgodze niestety ... Oczywiście masz troszke racji piszac ze Volvo i Scania to aktualnie najlepsze ciezarówki w Europie ale odnosnie Daf - ów to nie moge sie z Toba zgodzic ... Laughing Nie wiem czy czytasz szasopisma o ciezarówkach, ale własnie w jednym z takich czasopism był tesowany Daf 95XF ... I z posród Renault Scania Topline i Highline potencjalnie jedna z najstarszych ciezarówke w firmie Skat Trans wykazałą najmniejsza awaryjnisc, a Renault zajeło ostatnie miejsce ... Nie wiele lepiej wypadła Scania Topline ... Dobrze wypadła Scania Highline, ale i tak nie dorównała Daf - owi ... Laughing Sam widzisz ze Daf jednak nie jest taki zły ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Man Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin