ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Iveco

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Iveco Stralis - Informacje Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 11:03, 28 Lip 2005    Temat postu: Iveco Stralis - Informacje

IVECO STRALIS - INFORMACJE

Stralis: Komfortowy pojazd dostosowany do różnych potrzeb:

transport na trasach długich, międzynarodowych - STRALIS ACTIVE SPACE
transport na trasach dość długich, krajowych i międzynarodowych - STRALIS ACTIVE TIME
transport na trasach krótkich, podmiejskich i lokalnych - STRALIS ACTIVE DAY. IVECO STRALIS to całkowicie nowy świat, nowy styl podróżowania, delektowania się przestrzenią i wypoczynku, to moc, osiągi, komfort i bezpieczeństwo.

Doskonała przestrzeń

Samochody IVECO Stralis posiadają kabinę uniwersalną i dynamiczną, doskonałą do podróży w pojedynkę lub w towarzystwie, idealną na trasach krajowych i międzynarodowych. Zapewniają absolutny komfort: kolumna kierownicy o regulowanej długości i wysokości zapewnia przyjemne i wygodne prowadzenie; fotel można ustawić w optymalnej pozycji za pomocą łatwo dostępnych bocznych dźwigni.

Ergonomia:

Przestrzeń, która dostosowuje się do potrzeb. Specjalny obrotowy cokół dźwigni zmiany biegów ułatwia dostęp z fotela kierowcy do strefy wypoczynkowej. Maksimum bezpieczeństwa na jezdni: funkcjonalny panel przyrządów oraz system Multiplex, czyli "mózg" koordynujący pracę modułów elektronicznych, gwarantuje idealne zachowanie się pojazdu w danych warunkach oraz wyjątkowo szybki przetwarzanie informacji niezbędnych kierowcy. Informacje te są wyświetlane na kolorowym monitorze (ICD - Iveco Colour Display), obsługiwanym za pomocą przycisków na kierownicy. Ze swoją osobowością i charakterem, Stralis zabierze Cię dokąd Ci przy tym poczucie, że cały czas jesteś u siebie.

Misja Stralis:

zapewnić wysoką wydajność poprzez zmniejszenie zużycia paliwa i kosztów eksploatacji oraz zwiększenie średniej szybkości na rzeczywistych trasach. Przyczyniają się do tego z jednej strony - podczas przyspieszania - osiągi i elastyczność silników Cursor, a z drugiej - podczas hamowania - skuteczność mechanizmu ITB (Iveco Turbo Brake) - dekompresyjnego hamulca silnikowego. Silniki Cursor - 10 i Cursor 13 z turbosprężarką o zmiennej gometrii gwarantują wysoki i stabilny moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości. Skrzynia "Euro Tronic Automated" w o istocie automatyzuje funkcje wyboru i zmiany biegów, ułatwiając optymalne dostosowanie biegu do prędkości i, w konsekwencji, oszczędniejszą jazdę. Elektroniczne sterowanie dodatkowo minimalizuje ryzyko błędu.

Samochody Iveco Stralis dostępne są w opcji z silnikami:

CURSOR 8

POJ. SKOKOWA (I) 7,8
MOC (KM) 273 PRZY 1720 – 2400 obr./min; 310 PRZY 1950 - 2400 obr./min; 350 przy 1930 – 2400 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 1115 (od 1000 do 1720 obr./min)

CURSOR 10

POJ. SKOKOWA (I) 10,3
MOC (KM) 400 PRZY 2100 obr./min 430 PRZY 2100 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 1900 (od 1050 do 1480 obr./min) 1900 (od 1050 do 1570 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 12-stopniowa

CURSOR 13

POJ. SKOKOWA (I) 12,88
MOC (KM) 480 PRZY 1900 obr./min 540 PRZY 1900 obr./min
MOMENT OBROTOWY (Nm) 2200 (od 1000 do 1550 obr./min) 2350 (od 1000 do 1610 obr./min)
SKRZYNIA BIEGÓW ręczna 16-stopniowa - "Euro Tronic Automated" 16-stopniowa

Aktywna technologia

Całkowite bezpieczeństwo i niezawodność to ważne połączenie zalet w jednym z najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych układów hamowania, jakie są obecnie dostępne. Przednie i tylne hamulce tarczowe są sterowane elektronicznie za pomocą modułu EBS (Elektronic Braking System) i ASR (Antil Slip Regulation) - przyczynia się do skrócenia drogi hamowania.

Najwyższy poziom technologii zastosowanej w Strali Active Space dotyczy także komfortu. Nowe pneumatyczne zawieszenie kabiny zmniejsza wstrząsy oraz kołysanie wzdłuż i w poprzek osi, zapewniając komfort porównywalny z tym, jakiego doświadcza się w fotelu, w zaciszu własnego domu.

Idealna reakcja

Jak najlepsze i najpełniejsze zaspokojenie różnorodnych potrzeb: oto zadanie, jakiemu ma sprostać Stralis. Na długich i średnich dystansach, na trasach krajowych i międzynarodowych, jako ciągnik lub podwozie z kabiną, Stralis oferuje najbardziej nowatorskie i skuteczne rozwiązania.

Wszechstronna gama

Gama pojazdów Stralis obejmuje ciągniki i podwozia z kabiną, o mocy dostosowanej do potrzeb transportu na średnich i długich dystansach. Ewolucja w dziedzinie transportu prowadzi do coraz większego zróżnicowania pojazdów, w zależności do przeznaczenia. Pojazdy do transportowania ładunków o dużej objętośći mają obniżoną konstrukcję w celu uzyskania wewnętrznej przestrzeni użytkowej o wysokości trzech metrów. Są one dostępne jako podwozie z kabiną(GV) oraz ciągnik siodłowy (LT). W pojazdach do przewożenia kontenerów (CM) specjalne pneumatyczne zawieszenia przednie i tylne umożliwiają błyskawiczne przemieszczenia pionowe, dzięki dużej pojemności zbiorników powietrza oraz elektronicznie sterowanemu systemowi podnoszenia podwozia (ECAS).



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł dnia Nie 11:07, 04 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 11:18, 28 Lip 2005    Temat postu:

Nom, fajne, fajne jest Iveco Stralis, a jego wygląd zewnętzny z pewnością może sie podobać. Troche gorzej jest wewnątrz ale jakoś ujdzie. Prawdę mówiąc myślałem ze wnętrze będzie duzo gorsze ... Wink Birąc pod uwage hajie byo w jego poprzedniku ... Mysle ze to naprawde dobra ciezarówka któa moze odniesc spory sukces ... Laughing To bedzie na tyle ode mnie. Czekam na wasze odpowiedzi Panowie ... Laughing Odezwe sie niebawem ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Czw 6:10, 29 Cze 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 17:03, 28 Lip 2005    Temat postu:

Zgadzam się s tobą w 100 %. W szczególności podoba mi się to, że prawie każdy kto kupuje Iveco Stralis wybiera silnik o mocy 480 KM, to bardzo dużo jak na Polskie drogi, a z drugiej strony fajnie jeste czasami pooglądac takiego Stralisa w akcji ... Laughing Laughing Naprawde mysle ze to strakcyjna ciezarówka tym bardziej za taka cene ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 20:39, 28 Lip 2005    Temat postu:

Czy ja wiem, napewno dużo osób kupuje Stalisa z tym silnikiem, ale ja osobiście uwazam, że to za mocny silnik jak na Polskie warunki. Myślę, ża na Polskie drogi w zupełności wytasrczy silnik o mocy 420 Km i momencie obrotowym około 2000 - 2100 Nm. Cool Takimi silnikami dysponuja Nowe Renault Magnum ... I jak pewnie sam zdązyłes zauwazyc doskolnale daja sobie rade ... Laughing To bedzie na tyle ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Czw 6:14, 29 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Pią 11:57, 14 Paź 2005    Temat postu:

Eeeee nie podoba mi sie Iveco Strailis, moze jego wygląd zewnętrzy jest całkiem nizły i z pewnością moze sie podobac, ale za to wnętrze jest po porstu obrzydliwe ... A do tego dochodzą jeszcze słabe osiągi tej maszyny ... Uwazam ze to nie jest dobra ciężarówka nawet jak na Polskie drogi, najlepiej świadczy o tym fakt, że tak mało jeździ ich po naszym kraju ... Sad Sad Moze to sie wrótce zmieni, ale takie sa niestety fakty ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Pią 12:13, 14 Paź 2005    Temat postu:

Czy ja wiem, według mnie wnętrze nie jest takie złe, moze nie jest piekne, ale zdecydowanie lepsze od wnętrza Iveco Euro Tech i Euro Star ... A sam musisz przyznac, że tamte wnętrza były poporostu obrzydliwe, na nie nie dało sie patrzec ... Współczuje kierowcą którzy jeżdzą lub jeździli tymi modelami ... Laughing Laughing To bedzie na tyle ode mnie ... Czekam na wasze odpowiedzi ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Czw 6:13, 29 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pauluss
Miłośnik Ciężarówek
Miłośnik Ciężarówek



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Skołyszyna

PostWysłany: Czw 13:08, 08 Gru 2005    Temat postu:

Stralis to naprawde super autko ... Exclamation Srodek ma nawet nawet chociarz mysle ze kolorystyke moglyby miec conajmniej troche fajniejsza .... Exclamation No, ale za to ten przód to ma naprawde ekstra, mało która cieżarówka ma taką podniecająca maske .... Naprawe super .... Exclamation Takie jest moje zdanie ... Laughing Laughing Do bedzie chyba wszystko ... odezwe sie niebawem ... Czekam na wasze odpowiedzi ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 14:48, 08 Gru 2005    Temat postu:

Jesi chodzi o mnie to ja juz na temat tej cięzarówki sie wypowiadałem wiele razy, nie tylko na tym forum, ale jeszcze na paru innych ... Według mnie jej wygląd zewnętrzny jest naprawde fajny i z pewnościa moze sie podobac niejednemu miłośnikowi ciężarówke ... Jesli chodzi natomiast o wnętrze to według mnie jest ono poprostu beznadziejne, zła kolorystyka, mało miejsca, mało schowków i dosc niska ergonomia ... Ale w sumie to i tak jest lepsze od wnętrza Iveco Euro Star i Euro Tech .... Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Pią 11:01, 25 Sie 2006    Temat postu:

Witam ... Exclamation No jesli chodzi o mnie to ja uwarzam ze Iveco sie posunelo do przodu nawet wyprzedzilo kilku konkurentow ... Laughing Tylko wedlug mnie nie jest dopracowanee az tak dokladnie wnetrze Iveco ... Bo z wygladem zewnetrznym dobrze im poszlo no poprawil sie takze komfort jazdy Iveco napewno ... Laughing Tylko jeden duży minus - słabe jednostki napedowe ... To tyle ode mnie ... Laughing Czekam na wasze odpowiedzi Panowie ... Odezwe sie niebawem ... Laughing Czekam na wasze odpowiedzi ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Pią 19:26, 25 Sie 2006    Temat postu:

To nzaczy napewno troche sie zmieniło z reszta jak w kazdym nowym modelu danego producenta. Wyglad nowe Iveco z pewnosica moze sie podobac i prawde mówiac nawet mnie sie podoba .. Uwazam ze Iveco zrobiło wielki krok w tym kiedunku. Jesli chodzi o wnetrze to mówiac prawde i łagodnie jest ono po porstu do bani ... Nie wiem jak inni ale ja na nie nie moge patrzec. Nie wiem jak dla mnie jest takie jakies oblesne i w ógóle .. Bleee ... Mad Jesli chodzi o jednostki napedowe to zeczywiscie sa one słabe. Ale sadze ze wystarczaja do jazdy nawet w górzystym terenie ... W koncu po co komu wiecej. Moze nie beda wykorzystywane do ciezkich zadan .. Ciagniecia ponadgabarytów albo cos takiego ale do normalnej a nawet nieco dynaminczej jazdy nawet w górzystym terenie powinny wystarczyc ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cwek2
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: http://www.spamosieje.go.pl/

PostWysłany: Pon 20:56, 19 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cwek2
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: http://www.spamosieje.go.pl/

PostWysłany: Pon 20:57, 19 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Iveco Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin