ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Amerykańskie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Volvo VN 670 i 780 - Informacje Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 9:32, 08 Sty 2006    Temat postu: Volvo VN 670 i 780 - Informacje

VOLVO VN 670 I 780 - INFORMACJE

Prawie sześć lat po wydaniu pierwszej VN - ki Volvo postanowiło zmodyfikować Amerykańską serię tak, aby pasowała do Europejskie oferty. Z zewnątrz zmianom uległa przednia maska, która jest w tej chwili bardziej masywna i posiada charakterystyczne dla tego modelu zintegrowane lampy. Zmieniono również wygląd przedniego grilla, zderzaka, oraz bocznych osłon. Sama kabina sypialna zachowała kształt z pierwszej serii VN. Wewnątrz zmiany były tylko kosmetyczne. Tablica rozdzielcza została bardziej zaokrąglona, użyto też lepszej jakości materiałów. Nowa seria jest bardzo wszechstronna, gdyż oferowana jest z dwoma wysokimi i dwoma niskimi zintegorwanymi kabinami sypialnymi, a także w wersji dziennej. Może posiadać 3 lub 2 osie, a rozbieżność mocy silnika wynosi prawie 200KM. Połączenie bardzo zaawansowanego silnika z aerodynamiczną sylwetką dało bardzo dobre wyniki w testach na spalanie oraz emisję trujących gazów. Druga odsłona VN miała wprowadzić amerykańskie Volvo w nowe tysiąclecie i jak się okazuje - dokonało tego. Dostępne wersje 3-osiowe: VNL64T780, VNL64T670, VNL64T630, VNL64T430, VNL64T300.

Iformacje pochodze ze strony - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matthew_16 dnia Nie 19:35, 02 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Sob 8:37, 14 Sty 2006    Temat postu:

Powiem tak ... Volvo VN juz nawet stare było naprawde bardzo ładne i o wiele lat wyprzedzało uwczesna technike, natomiast to nowe Volvo jest juz naprawde super i jest dopracowane mysle w kazdym stopniu perfekcyjnie ... Z tego co wiem to wielu ludziom nie podobaja sie przednie światła w tych ciągnikach ... Nie zgadzam sie z nimi światła w gruncie rzeczy sa bardzo podobne do świateł w Volvo FH, a Volvo to chyba kazdemu sie podoba ... Szkoda tylko ze chyba nigdy nie zobacze tego Volvo w Polsce ... Sad Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Sob 16:42, 14 Sty 2006    Temat postu:

Zgadzam sie z Toba całkowicie ... Ale nie martw sie Polski transport kołowy cały czas sie rozwija i moze juz nie bawem zobaczysz takie Volvo na naszych Polskich drogach ... Wiem co mówie bo sam w tamtym roku kiedy grałem na W - f w piłke nozną na boisku widzialem Volvo VN670 co prawda to stare ale to zawsze cos ... Laughing Laughing Z tego co wiem to to Volvo ma bardzo duzy dopuszczalny nacisk na siodlo i wynosi on nie wiele mniej niz w Volvo VT880 i wynosi około 65 ton .... To bardzo duzo ... Laughing Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Nie 12:19, 15 Sty 2006    Temat postu:

No to ty RoadTrain jestes naprawde prawdziwym szczęsciarzem ze miałes okazje zobaczyc takie Volvo jadące sobie jakby nigdy nic droga .... Kurde ja wiele bym oddał za taka przyjemnosc ale póki co nie trace nadziej moze pojawi sie na jakims zlocie na którym będe ja ... Kto wie, kto wie ... Laughing Laughing A co do tego nacisku na siodło to jest on naprawde duzy tylko nie wiem do końca czy potrzebny bo kto przewozi a Ameryce czy nawet w Europie tak cieżkie ładunki, ale cóz zawsze lepiej miec jakis zapas ... Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Nie 16:07, 15 Sty 2006    Temat postu:

Eeee .... Laughing Laughing Odrazu szczęsciarzem poprostu miałe szczęscie ze miałem wtedy W - F wszkole i ze akurat tego dnia graliśmy w piłkę no i ze obróciłem sie w odpowiednim momencie ... Hehe ... Laughing Laughing To ze widziałem Volvo VN dotarło do mnie dopiero za pare godzin, ale radoche miałem chyb jak nigdy ... Laughing Laughing Teraz czekam albo na nowe Volvo VN albo na Volvo VT 880 .... Laughing Laughing Ale tych to juz chyba nie zobacze w Polsce a przynajmniej nie w najblizszym czasie ... Laughing Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rocky_19
Moderator Forum
Moderator Forum



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Warszawy

PostWysłany: Czw 8:07, 29 Cze 2006    Temat postu:

Hehe ... Laughing Znajac twoje sczęsnie to pewnie je zobaczys, tyle tylko ze pewnie pod cysterna lub naczepa do przewozenia materiałów sypkich ... Szkoda ze w Polsce sa takie a nie inne przepisy odnosnie maksymalnej długosci zestawu oraz jego wagi ... Gdyby nie to po Polsce z pewnoscia więcej jeździłoby na przykład Scani Torpedo ... Ale to wizałaby sie z powaznymi zmianami w organizacji ruch w wielu miastach Polski ... Laughing Pzebudowa dróg, skrzyzowan i tak dalej ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 8:37, 29 Cze 2006    Temat postu:

Wiesz, nie robie sobie zbyt duch nadziei na to ze zobacze nowe Volvo VN czy tez Volvo VT880 a juz napewno nie na drodze ... Bardziej liczyłbym na to ze takie cudenko przyjedzie na jeden ze zlotów w Polsce aby reklamowac firme w której jeździ modelem flagowym ... Laughing A moze zobacze je tylko ze nie w Polsce ... Laughing Zobaczymy jak to sie wszystko potoczy w kazdym razie musisz wiedziec ze nie robie sobie zbyt duzych nadziej i ty raczej tez nie powinienes ... Wink Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Śro 12:35, 19 Lip 2006    Temat postu:

Co wy poruwnujecie ... Europejskie ciezarowki do Amerykanskich ... W Ameryce ciezarowka o mocy 1000KM to juz jest norma lecz dla nas to nowosc. ... Laughing Wogule w Stanach moga jezdzic ciezarowki o maksymalnej masie 74Tony a u nas 42 dlatego nie ma co porownywac ... Wogule Amerykance maja dobre marki ciezarowek, bardzo dobre czesci ... Amerykanskie firmy produkuja opony o dwoktornie wytrzymalszych oponach niz te nasz Europejskie ... W Ameryce nie ma takiego czegos jak nalewane opony ... Te nasze opony w Ameryce nie zdaly by egzaminu ... Tak wiec nie ma co porownywac i mozna im tylko zazdroscic ... Nasze ciezarowki to jest pryszcz w poruwnaniu do Amerykancow ... Laughing Mam plany wyjechac do Stanow za dwa lata na pol roku do rodziny to moze bede mial okazje sie przejechac taka ciezarowka ... Takie ciezarowki w stanch woza mniejwiecej 60 Ton to sobie pomyslcie jaki nacisk jest na jedna oś ... Exclamation No wiec sie nie wylilajcie z porownaniami takich ciezarowek z Europejskimi ... Mam nadzieje ze was nie zaskoczylem tym ale takie sa fakty ... No jeszcze jeden taki maly komplement co do Amerykancow ... Takie ciezarowki po drogach jezdza z maxymalna predkoscia liczac na nasze kilomety na godzine to 140Km/h gdyz po naszych dziurawych drogach mozemy jezdzic gora 90Km/h a jezeli kto sobie odblokuje to nawet poleci 120km/h góra ... A w Stanch jak i w calej Ameryce jezdza oni 140km/h z pelnym obciazeniem...a ich trasa chamowania jest o wiele krotrza od trasy chamowania naszymi Europejskimi Tirami ... Poprostu Ameryka wyprzedzila nas bardzo dalego z nowoczesna Technika ... A tez nie ma co ukrywac ze Drogi w Ameryce sa znacznie szersze od tych naszych i o wiele wytrzymalsze na temperatury bo ich asfalt wytrzymuje do 400 stopni cencliusza a te nasze to przy 30 stopniach zaczyjana sie topic bo to jest gowno a nie asfalt ... Po prostu Polacy oszczedzaja i buduja drogi z jakiejs smoly a nie asfaltu ... Prawdziwy asfalt to jest w Chinach w górach lecz na taki asfalt to Polakow oczywiscie nie stac ... Nomalnie to usiasc i plakac jak mam patrzec na ta Polske ... Taki asfalt w Chinach to topi sie dopiero przy temperaturze 1000 stopni a u nas to jest gora 30 ... No normalnie porazka i na dodatek te dziury. Ja sie nie przyznaje do tego kraju ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Śro 17:27, 19 Lip 2006    Temat postu:

Oj chyba masz Panie kolego nie aktualne zródło informacji ... Z tego co mi wiadomo to ciezaróki w stanach moga porsuzac sie z predkoscia 55 MPH bo drugie dopuszczalna masa zestawu wynosci o ile dobrze pamiętam 39 000 Km a po trzecie dopuszczalna długosc zestawu wynosci 26 lub 27 metrów ... Laughing Dlaczego wiec ciezarówki te maja tak ogormne moce ... Ano dlatego zeby z łątwocia pokonywały rozległe wzeniesia których jak pewnie wiece w Ameryce jest sporo ... Odnosnie tych dróg to masz racje az zal na nie patrzec ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek35
Kierowca Początkujący
Kierowca Początkujący



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Kościerzyny

PostWysłany: Czw 9:53, 20 Lip 2006    Temat postu:

Hm ... Rolling Eyes No nie wiem czy to sa zle informacje ... Te informacje uzyskalem z Amerykanskiego forum takiego jak to tylko ze po angielsku a anagielski znam bardzo dobrze ... Razz Razz Moze masz informacje o ciezarowkach nie siodlowych tylko skrzyniowych ... Lepiej sprawdz to dokladnie bo moglo ci sie wszystko pomylic Laughing To bedzie wszystko ... Czekam na twoja odpowiedz kolego ... Laughing Odezwe sie niebawem ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matthew_16
Administrator Forum
Administrator Forum



Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Łasku

PostWysłany: Czw 13:38, 20 Lip 2006    Temat postu:

Kiedys oglądałem jakis film o ciezarówkach i tam była pokazana ciezarówka, jeden z Kenworthów która ciagnęla dlugo naczepe, był to wóz transmisyjny ... Cały zestaw był czarny i nazwyany był "Dard Wader" ... Ale nie o tym chciałem ci powiedziec wiec pamiętałem ze jej dlugosc całkowita wynosiła 27 metrów i mówili ze to o metr wiecej niz pozwalaja na to przepisy dlatego ciezarówka otrzymamła specjalne pozwolenie ... Laughing Było tam jeszcze wiecj tego typu informacji ... Laughing Pozdrawiam ... Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cwek2
Kierowca Zawodowy
Kierowca Zawodowy



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: http://www.spamosieje.go.pl/

PostWysłany: Pon 21:01, 19 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Serwis-Truck.prv.pl Strona Główna » Ciężarówki Amerykańskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin